Anak tudung Ninja!!!

Syukur Alhamdulillah dapat juga saya mempamirkan hasil terbaru minggu nih! 

TEngok tajuk pun kelakar dak... tapi ni dia nukilan terbaru bagi mereka yg x dan  dengan anak tudung syria biasa... Bukan apa... bagi mereka bermuka lebar ( macam I jugak) huhuh... akan naik ke atas jer dan akhir sekali nmpak ciput jner kedudukan anak tudung tuh... hmm jenuh tangan nih turunkan balik anak tudung tuh... huhu....
tapi kali ni.. dengan design anak tudung ninja ni... ros comfort sekali..... lagi2 ros dah ubahsuaikan sikit bagi mereka yg suka kan muncung2 bakrum nih.... yg natural pun elok dipakai... kebaikannya lagi .. bagi mereka yg menutup bawah dagu tuh pun ok... x payah lagi tampal2  kain kat tudung .. anak tudung ni pun dah selesa... n menutup bawah dagu anda....

Jom tengok gambar... Hmm maaf  yerk! x cukup kakitangan nak amik gambar Ros.. so patung ni memang sanagtlah bertuah dipakaikan design cun!!!


  1) Anank tudung Ninja berawning... Awning separa ! inchi dan panjangnya *8 inchi sahaja.... so cuma membentuk lekungan pada dahi ala2 muncung  gitu... di sisi kanan dan kiri memang soft (kain cotton) n selesa...
 

2) Ni pula anak tudung ninja norm... x ada awning.. yuhuuu... pun best!!

Yg bagusnya dua2 boleh tutup bawah dagu... atau tarik bawah dagu jer kl  x mahu tutup bawah dagu tu,,

Ok2... lain colour akan diupdate kemudian...

Price : agak ler c0z material all cotton 
RM15 - untuk non awning & RM18 with awning... ( x termasuk postal fees yerk)..

Malam sat ros update warna pulak...
c u yah!!!

Ni dia kala yg ada....sila jenguk ya!!




semuanya cun2 belaka.... sila sms  kod yerk...yer....0133440865





Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

Anak tudung menutup dagu--versi Safiya

DIY...Pola Tudung, Anak Tudung..