Hari yang panjang

Alhamdulillah..
Syukur segaala kesakitan pasti ada penawarnya,,,

Ros minta maaf banayk2 pada pengunjung dan penghantar sms pada Qaseeh Ameera pada minggu ni terutamanya sabtu smpi semalam (13-16 oct 2012) yg mungkin tidak dapat layanan sms yg mesra. Buakn niat dihati memperlakukan anda sebegitu, namun tuntutan anak muntah2 dan kurang sihat meruntun kami sekeluarga berlarian ke klinik bagi merawat anak-anak.
Sikakak ( Ameera ) dan Si Adik (Aleesya), mengalami muntah yg agak teruk. tp Alhamdulillah kian pulih.
Isnin lepas pula Ros mengalami muntah2 terlampau--akibat masuk angin n gastrik... hehhe sempat stay 2 jam kat ward kecemasan IJN sbb terlalu dehidrat... n  mendapat suntikan ubt anti muntah...Malam tu Hubby pulak x sedap badan ++ rasa pening kepala... tertidurlah kami sekeluarga dengan kadar waktu yg awal sekali.
Semalam pula, sejurus solat subuh,,, sy berteluku dibirai tilam, ketiduran yg panjang. Bila suadah sedar sahaja... anak2 semua dah siap mandi .. Hubby pula menunjukkan wajah yg x sihat===> demam panas rupanya. Saya n suami mmg terlantar seharian.. mamai.. antara sedar n tidak ... anak2 semuaa main n bawa diri memasing===> kak long ( Ameera) pandai menjaga adik... jeng2 cuma rumah bersepah sedikitlah... depa main masak2... kl nak susu kejutkan ibu... sbb ayah mmg panas sgt badannya... sian ayah!!!

Jam 3 baru saya tersedar betul.. rasa lemah akibat tuntutan muntah melampau ==> akibat guna tenaga berlebihan mmg memenatkan dan mengganggu hari saya... aduyai... . Jam 3 barulah saya solat zuhor... hahahah... anak2 pula terbongkang atas tilam ketiduraan... Kesian anak2 ibu ya!!!
Petang itu jam 4.. wah hujan lebat denagn petir berdentum di kawasan rumah. anak2 semua ketakutan.. Reda hujan, selepas solat asar, kami bertandang ke Klinik Ilham di BTP, rawang.

So far dalam penelitian saya. Ni antara klinik favourite saya dalam menjdapatkan rawatan kerana
1) rawatan charge x mahal
2) Alhamdulillah anak2 serasi ngan ubat
2) Dr peraamah n sporting.

tapi yg x tahnnya kl menunggu .. bukan main panjang linenya.. hahah sebab semua suka gi klinik nih...

Urusan pengeposan mmg x dapat dijalankan.. sy tunda ke hari esok ya! Alhamdulillah semua customer setuju....

Hari ni kerja macam biasa.. ehehh lidah pahit2 jer rasanya... aduyai... makanlah juga.. buat als perut...

yeak...

Syukran Ya Allah.. di atas kesakitan yg kau turunkan , ada nikmat kerehatan yg paanjang buat kami. !

Comments

Popular posts from this blog

Anak tudung Ninja!!!

Anak tudung menutup dagu--versi Safiya

DIY...Pola Tudung, Anak Tudung..